بهترین دندانپزشکیترمیم و زیباییدکتر مهربان

دندانپزشکی زیبایی خوب در تهران

دندانپزشکان امروز چه در تهران باشند و چه در لندن مسولیتی خیلی بیشتر از ترمیم دندان و درمان دارند. دندانپزشکی زیبایی قسمتی از کار هر مطب یا کلینیک دندانپزشکی شده است . زیبایی دندان ها بعد از ترمیم نکته مهمی به حساب میاید و پرکردگی با موادی مثل امالگام که هم جذابیتی ندارد و غیر از موارد بسیار کمی در دندانپزشکی نوین جایی ندارد کم کم از حیطه دندانپزشکان در حال دور شدن هستند. با وجود مواد همرنگ مثل کامپوزیت های زیبایی امکان یک ترمیم بسیار قوی و زیبا فراهم شده است .

ا استفاده از مواد کامپوزیت جدید که در بسیاری موارد دندانی با تخریب بسیار گسترده را که قبلا مجبور بودیم روکش کنیم با همین پرکردگی ساده ولی مستحکم ترمیم میکنیم . حتی بعضی از این کامپوزیتها در فیسینگ و باندینگ های خفیف که مشگل ارتودنسی بسیار کم است باعث زیبا شدن دندان ها میشوند. یکی دیگر از مزیت های ترمیم های زیبایی سفید رنگ قابلیت انها در چسبیدن به براکت های ارتودنسی میباشند. همکاران ارتودنس وقتی به ما بیمار مرجوع میکنند منتظر ترمیمی هستند که با ماهیت ارتودنسی یعنی فلز ها مشگل نداشته باشد. براکت و بند های ارتودنسی به امالگام ، روکش چینی و یا هر ترمیم فلزی دیگر نمیچسبند و اینجا ترمیم سفید ماهیت و کیفیت خود را به خوبی نشان میدهد.

شفافیت ، رنگ های مختلف کامپوزیت ها و مهم تر از همه استحکام این مواد باعث شده تا ترمیم ایده ال امروزی در سطح جهان شوند .ما به عنوان دندانپزشک وقتی میشنویم که بیماران ما بعد از یک ترمیم سفید از لفظ معجزه میگویند خیلی خوشحال میشویم . ضمنا باید به برند و کمپانی سازنده کامپوزیت ها هم اشاره ای مختصر داشت. بهترین انها بدون شک از کشور های اسکاندیناوی و امریکا و المان میباشند و نوع معمولی تر ان هم که در بیشتر کلینیک های تهران استفاده میشود از کشورهای دیگر اروپای جنوبی ، کره جنوبی و غیره میباشد. در کلینیک تخصصی دندانپزشکی تهران ما فقط از برند ۳ م ساخت کشور امریکا که کامپوزیتی با تاریخچه قوی و استحکام فوق العاده است استفاده میکنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا