مقالات دندانپزشک

دندانپرشک خوب در تهران

بهترین دندانپزشک در تهران | دندانپزشکی خوب در تهران

 بهترین دندانپزشکی در تهران , دندانپزشک خوب

به بهانه انتخاب شدن به عنوان بهترین دندانپزشکی در تهران , دندانپزشک خوب در ایران از سوی انجمن سلامت ایرانیان اطلاعات زیر در اختیار والدین محترم قرار می گیرد .

مرکز دندانپزشکی نوین، یکی از مجهزترین و مدرن ترین مراکز دندانپزشکی بوده و در محیطی آرام و با رعایت کامل اصول بهداشتی، با بیش از ۱۵ سال سابقه، همچون سالهای قبل جز بهترین دندانپزشکی های فوق تخصصی تهران می باشد.

قیمت هایی که برای این مرکز دندانپزشکی تعیین شده است بسیار مناسب و منصفانه است.

قیمت ارزان خدمات این مرکز خدمتی از سوی دندانپزشک فوق تخصصی اطفال، دکتر افشین میرزایی می باشد که در جهت رسیدگی به دندان های کودکانی است که والدینشان قادر به هزینه های سنگین دندانپزشکی نمی باشند.

مرکز دندانپزشکی نوین صفت بهترین دندانپزشکیبهترین دندانپزشکی در تهران را به خود اختصاص می دهد این را بیمارانی که حتی فقط یک بار به این مرکز مراجعه کرده اند می گویند که جزو آیتم های انتخاب بهترین بوده است .

بهترین دندانپزشکی , دندانپزشکی در تهران

مرکز دندانپزشکی نوین به سرپرستی دکتر افشین میرزایی (دندانپزشک اطفال و بزرگسال) ، دستیاران مجرب و آموزش دیده ، ایجاد فضای مناسب جهت گروه سنی اطفال ونوجوان ( استفاده از تکنیک های درمان بدون درد ، استریلیزاسیون پیشرفته ، محیطی بسیار آرامش بخش ودلنشین برای کودک ، برخورد بسیار دوستانه وایجاد روابطی صمیمی با کودک ، وجود اتاق بازی وسرگرمی ، اتاق جایزه  و……) امکان انجام موفق کلیه درمانهای دندانپزشکی اطفال و نوجوان را دارد .

در مرکز دندانپزشکی نوین کلیه درمانهای دندانپزشکی اطفال ونوجوان از قبیل ترمیم دندانهای شیری ، ترمیم دندانهای دایمی ، عصب کشی دندانهای شیری ، عصب کشی دندانهای دایمی ، روکش دندانهای شیری ودایمی ، انواع فضا نگهدار ها ، فلوراید تراپی ، فیشور سیلنت ، انجام کلیه درمانهای ارتودنسی ( متحرک و ثابت ) ، درمان کودکان ناهمکار وناتوان ذهنی وحرکتی ( بروش دندانپزشکی در خواب ) انجام می پذیرد

دندانپزشکی نوین نخواهد گفت بهترین دندانپزشکی در تهران می باشد اما این را به جرات میگوید که با سابقه ۷ ساله خود اینک مورد تایید والدینی می باشد که سلامتی کودکان خود را جز اولین اولویت های زندگی کودکان خود قرار داده اند و می خواهند کودکان خود را نزد بهترین دندانپزشکی در تهران ببرند

#دکتر افشین میرزایی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا