کیلینیک دندانپزشکی نوین

درســال ۷۹ پـــس‌از گذران‌ دوره تـخصـصی ارتـــودنسی  از اروپا و دریـــافت گـواهینــامه ایـمپلنــت و زیبــایی از آمـــریکا مطبــی در فلکه اول تهرانپارس راه‌انـدازی نموده با بکارگیری ظرافت بالا در امـور دنــدانپزشکی، بیماران زیادی به من اعتماد کردند وموفق‌ به مطبـی را درمنطقه‌ نیاوران هم‌زمان با مطب تهرانپارس دایر نماییم. خریداری تجهیزات مدرن و فوق‌حرفه‌ای و دقت بالا در انجام امورتخصصی‌دندانپزشکی‌این فرصت‌را به‌ کیلینیک نوین داد تا بتوانم در  یکی از مجهزترین کلینیک‌های دندانپزشکی را درمنطقه شمال و شرق تهران افتتاح کنیم. در این مرکز پزشکان بسیار زبده قرارگرفته‌اند تا بتوانیم بـهترین خـدمات را به مشتــریانی که لایق زیبــایی و سلامت هستند ارائه دهیم. اعتـقاد کیلینیک نوین برا این است که امروز زمــانی است که باید کلیه خــدمات دنـــدانپزشکی در یــک مــــرکز انجـــام شــود تا مـــراجعه‌کننــده در کمترین زمـان ممکن با مناسب‌ترین هزینه خدمات موردنیاز خود را دریافت نماید.

دستگاهای مجهز 

  • يونيتهاي اشترن وبرايتاليا
  • فسفوپلیت آلمان
  • CADCAM
  • دستگاههاي استريليزاسيون يوروندا(ايتاليا)
  • راديوگرافي ۲۰۱۶(ايتاليا) دستگاه جراحي ايمپلنت Bien Air و NSK و با كيفيت ترين مواد ساخت كشورهايي نظير آمريكاوآلمان مي باشد.

انتخاب کیلینیک مناسب

کلینیک تخصصی دندانپزشکی نوین یکی از مجهزترین مراکز دندانپزشکی در سطح کشور میباشد و ایشان با همکاری تیم متخصص و متعهد و دانشگاهی آماده خدمتگذاری و ارائه ی خدمات دندانپزشکی به شما عزیزان میباشد. ایـن مرکز برای اولین بار در خاورمیانه همزمان با اروپا و آمریکا، آخرین فناوری را در اختیار بیماران قرار میدهد. لازم به ذکر است کلیه موارد سـاخت دنـدان در ایـــن مرکـز توسـط مـاشـیـن انجـام می گـیرد.

با توجه به سابقه درخشان در زمینه درمان های دندانپزشکی، در این مرکز سعی بر فراهم آوردن محیطی بسیار آرام به همراه تکنیک های جدید جهت آسایش و آرامش خاطر شما مراجعه کنندگان کرده ایم.