دندانپزشکی زیبایی

دندانپزشکی زیبایی با ارائه خدمات نوین و بی‌نظیر یک راهکار عالی برای داشتن لبخند زیبا است. اگر می‌خواهید لبخندی زیبا داشته باشید با ما همراه باشید تا با معرفی شرایط دندانپزشکی زیبایی خوب لبخندی زیبا به شما هدیه دهیم.

دندانپزشکی زیبایی

دندانپزشکی زیبایی
دندانپزشکی زیبایی زیر شاخه‌ای از علم پزشکی است که به مبحث زیبایی دندان‌ها، ارتقا عملکرد دندان و موارد مربوط به آن می‌پردازد. امروزه بسیاری از افراد خواهان لبخندی زیبا و جذاب هستند، چراکه دریافته‌اند دندان‌های سالم و هم‌ردیف علاوه بر خوب جویدن غذا می‌تواند نقش مؤثری در افزایش اعتمادبه‌نفس و روابط اجتماعی داشته باشد. دندانپزشکی زیبایی توسط پزشک مسلط و متخصص دندان امکان‌پذیر است، پزشک با ارزیابی و معاینه اولیه دندان‌ها بهترین روش را برای زیبایی دندان‌های شما بکار می‌گیرد. هزینه دندانپزشکی زیبایی برحسب نوع خدمات صورت گرفته، مواد استفاده‌شده و دوره درمانی برای فرد محاسبه می‌گردد. با مراجعه به برترین مراکز ارائه‌دهنده خدمات زیبایی دندانپزشکی از بهترین خدمات موجود باقیمتی مناسب برخوردار شوید.

اهمیت دندانپزشکی زیبایی
مراجعه به دندانپزشکی زیبایی این مزیت را ایجاد می‌نماید تا شما عمیق‌تر بخندید و دیگر مجبور نباشید برای لبخند زدن دهانتان را بسته نگه‌دارید یا آن را با دست بپوشانید. ازجمله مزایای مراجعه به دندانپزشکی زیبایی و بهره‌مندی از مزایای فراوان آن موارد مهم زیر است:

۱- شیوه تغذیه شما با درست جویدن اصلاح خواهد شد

۲- مشکلات دهان و دندان نظیر آبسه، برفک دهان و عفونت به سراغ شما نخواهد آمد

۳- عمر و ماندگاری دندان‌هایتان افزایش می‌یابد

۴- اعتماد به نفس شما افزایش خواهد یافت.

۵- دندان‌های زیبا تأثیر بالایی در افزایش روابط اجتماعی شما خواهد داشت.

۶- بسیاری از بیماری‌های گوارشی شما از بین خواهد رفت.

با استفاده از خدمات فراوان و دائمی دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی تا هنگام سالمند شدن صاحب دندان‌های طبیعی خودخواهید بود و نیاز به دندان مصنوعی نخواهید داشت. با دندانپزشکی زیبایی همیشه جوان بمانید و لبخندی از ته دل داشته باشید.

خدمات دندانپزشکی زیبایی
پزشک معالج دندانپزشکی زیبایی با معاینه اولیه دندان، فرم فک‌ها و لثه بهترین شیوه را برای زیباتر شدن لبخند شما در نظر می‌گیرد. ازجمله مهم‌ترین خدمات و روش‌های رایج اصلاح لبخند در دندانپزشکی زیبایی موارد مهم زیر می‌باشد:

۱- بیلیچینگ: سفید کردن دندان‌ها مناسب برای کسانی است که رنگ دندان‌هایشان بدرنگ شده یا دچار عوارض ناشی از درمان گشته است

۲- درمان لثه: این روش برای اصلاح خط لثه به‌کار می‌رود

۳- فیلینگ کامپوزیت: جاگذاری کامپوزیت بر سطح دندان‌های آسیب‌دیده

۴- لمینیت: روشی مناسب و کارآمد برای مرتب نمودن دندان‌ها و درخشندگی آن

۵- جاگذاری مریلند بریج به‌عنوان جانشین دندان‌های ازدست‌رفته

۶- اجرای لبخند هالیوودی: در این طرح از روش‌هایی نظیر لامینیت، کامپوزیت و بیلیچینگ برای ایجاد لبخند بی‌نقص استفاده می‌شود

۵- اجرای طرح لبخند: دندان‌پزشک با توجه به سن و نوع دندان‌های فرد روش‌هایی نظیر ارتودنسی، جراحی فک، بیلیچینگ و روکش را برای بیمار به‌کار می‌گیرد

۶- لیزر: به جهت درمان پوسیدگی و جرم‌گیری دندان از این روش استفاده می‌شود

۷- ترمیم: در این روش تمامی نواقص دندانی اعم از شکستگی و لب پر شدن با مواد همرنگ دندان اصلاح می‌شود

۸- ارتودنسی: این روش به ۲ شیوه ارتودنسی ثابت و متحرک برای بیماران انجام می‌پذیرد. ارتودنسی روشی مناسبی برای مرتب نمودن دندان‌های به هم ریخته و نافرم می‌باشد. بهترین سن برای ارتودنسی سنین کودکی تا نوجوانی می‌باشد.

۹- ایمپلنت و کاشتن دندان: به منظور جاگذاری دندان‌های از دست رفته از این روش استفاده می‌گردد

۱۰- روکش دندان: با انواع مواد مقاوم و سازگار با بدن انسان دندان‌های آسیب دیده یا ترمیم شده ترمیم می‌گردند

از دیگر روش‌های به کار رفته در زیبا سازی دندان‌ها مواردی همچون باندینگ، پروتز، ونیر، بریج، پریو
، درمان ریشه و غیره می‌باشد.

قیمت خدمات دندانپزشکی زیبایی
هزینه مربوط به دندانپزشکی با توجه به نوع خدماتی که دریافت می‌کنید متفاوت می‌باشد. در ویزیت اول دندان‌پزشک دندان‌ها را مورد معاینه قرار می‌دهد و بهترین روش‌ها را برای زیبایی لبخند در نظر خواهد گرفت. خدماتی که انجام می‌شود می‌تواند با توجه به سن بیمار و میزان آسیب‌پذیری دندان‌ها و یا نوع خرابی دندان‌ها متفاوت باشد. ازجمله عوامل تأثیرگذار بر روند قیمت‌گذاری درمان زیبایی دندان مواردی همچون مواد سازنده و ترمیمی دندان، دوره درمانی بیمار، نوع خدمات انجام گرفته و تخصص پزشک می‌باشد. با انجام خدمات دندانپزشکی زیبایی برای همه عمر صاحب دندان‌های زیبا خواهید شد و از مزایای بی‌پایان و فراوان مربوط به آن بهره‌مند می‌گردید.

با دندانپزشکی زیبایی عمیق‌تر بخندید
با استفاده و بهره‌مندی از دندانپزشکی زیبایی می‌توانید صاحب دندان‌هایی زیبا و منحصربه‌فرد گردید. دندان‌های زیبا عاملی مؤثر در خنده‌های راحت و بدون نگرانی می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به مراکز معتبر دندانپزشکی زیبایی از مهارت و تجربه پزشکان باتجربه بهره‌مند شوید و از بالاترین خدمات برای زیبا نمودن دندان‌های خود استفاده نمایید. درمان دندان فقط مختص به افراد جوان نمی‌باشد بلکه هر فردی با هر سنی که دارد می‌تواند از خدمات زیبایی دندان بهره‌مند گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا