بهترین دندانپزشکیترمیم و زیباییدندانپزشکی

دندانپزشکی نوین

امروز درمان‌های نوین دندانپزشکی هم اقدامات معمول دندانپزشکی و هم درمان‌های جامع و کامل را ارائه می‌کنند. دندانپزشکی با استفاده از جدیدترین و آخرین تکنولوژی‌ها، پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه بهداشت دهان، شناسایی پوسیدگی دندان، درمان بیماری‌های لثه و دندان و سایر خدمات پیشرفته دندانپزشکی داشته است.

دندانپزشکی مدرن در درجه اول یک علم و سپس یک تکنولوژی و در آخر نوعی هنر محسوب می‌شود که نیازمند آموزش و مهارت ویژه می‌باشد. دندانپزشکی مدرن شامل علم پزشکی و درمان‌های پزشکی است که هر دو تمرکز ویژه‌ ای بر پیشگیری و درمان مشکلات دهان و دندان دارند. همچنین تشخیص بیماری‌های لثه و دندان در حوزه دندانپزشکی است اما دندان‌پزشکی مدرن امروزی فراتر از اینها است.

امروز درمان‌های نوین دندانپزشکی هم اقدامات معمول دندانپزشکی و هم درمان‌های جامع و کامل را ارائه می‌کنند. دندانپزشکی با استفاده از جدیدترین و آخرین تکنولوژی‌ها، پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه بهداشت دهان، شناسایی پوسیدگی دندان، درمان بیماری‌های لثه و دندان و سایر خدمات پیشرفته دندانپزشکی داشته است.

دندانپزشکان مدرن به جدیدترین ابزارها و تکنولوژی ها، مواد و دستگاه‌ها مجهز هستند تا بتوانند دندان‌های ما را کاملاً تمیز کنند، عفونت‌های دهانی را از بین ببرند، پوسیدگی دندان را پر کنند، دندان‌های شکسته و لب پر شده را ترمیم نمایند، در صورت لزوم برای توانبخشی و بازیابی عملکرد دندان روکش، ایمپلنت یا بریچ استفاده کنند، دندان‌ها راه سفید و درخشان کرده و یا با ونیر دندان‌ها و لبخند ما را زیباتر کنند. مهم‌تر از همه این است که دندانپزشکی نوین بهترین گزینه برای ترمیم و التیام لثه آسیب‌دیده یا عفونی می‌باشد.

در دندانپزشکی نوین از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای زیبا سازی لبخند و ایجاد لبخند هالیوودی استفاده می‌شود.

در دندانپزشکی مدرن از تکنولوژی‌های جدیدی مانند عکس‌های دیجیتالی پرتوی ایکس، روکش فوری و کد / کم بهره گرفته می‌شود که نتیجه آن درمان‌هایی بسیار مطمئن‌تر، سریع‌تر و کم تهاجمی از گذشته است.

انواع درمان‌های دندانپزشکی که در دندانپزشکی نوین ارائه می‌شود به صورت زیر است:

بهداشت دهان: چکاپهای منظم دندانپزشکی پایه و اساس حفظ سلامت دهان و دندان‌ها است. معاینه و تمیزکاری حرفه ای دندانپزشکی اولین خط دفاعی در مقابل مشکلات و بیماری‌های دهان و دندان است. هرچه دندانپزشک دسترسی بهتری به دندان‌ها و لثه داشته باشد، زودتر به علائم اولیه مشکلات دهان و دندان پی برده و آنها را درمان می‌کند در نتیجه با صرف هزینه، وقت و انرژی بسیار کمتر نتایج بسیار موفقیت‌آمیزتری دریافت می‌کنید بدون اینکه دردی را تحمل کرده باشید.

پر کردن دندان: مواد جدید پر کردن دندان مطمئن‌تر و بی‌خطرتر از گذشته بود و در انواع رنگ و سایه و کیفیت‌ در دسترس هستند. مواد جدید پرکننده دندان علاوه بر این که هم رنگ دندان هستند و خللی در زیبایی لبخند ایجاد نمی‌کند، طول عمر بیشتری نیز دارند. همچنین در پیشگیری از گسترش عفونت بسیار بهتر عمل می‌کنند. هنگامی که دندان دچار آسیب ناشی از پوسیدگی، شکستگی یا ساییدگی، به خوبی پر می‌شود دندان‌های سالم اطراف نیز از عواقب آسیبهای آن در امان می‌مانند.

روکش دندان: روکش یا تاج مصنوعی برای ترمیم دندان‌های به شدت آسیب دید طراحی شده‌اند. نکته قابل توجه در دندانپزشکی مدرن این است که روکش‌های امروزی از نظر شکل، اندازه و استحکام بسیار بهتر از روکش‌های گذشته هستند.

دندانپزشکی اورژانسی: بسیاری از درمان‌های دندانپزشکی نوین خدمات فوریتی ارائه می‌کنند تا از تأخیرهای غیر ضروری در درمان اجتناب شود.

عصب‌کشی و درمان ریشه: هنگامی که دندان در حدی آسیب‌ دیده باشد که مجبور به عصب‌کشی هستید، دندانپزشکی نوین به کمک شما می‌آید. امروز در دندانپزشکی می‌توان دندان را نجات داد و با عواقب و عوارض بسیار کمتر طول عمر آن را بسیار بیشتر افزایش داد. درمان‌های جدید کم تهاجمی تر بوده و برای بیمار بسیار راحت‌تر و کم دردتر هستند.

سفید کردن دندان: با پیشرفت‌های امروزی توصیه می‌شود سفید کردن دندان را تنها در مطب دندانپزشکی و تحت نظر دندانپزشک انجام دهید.

ونیر: ونیر های امروزی نازک‌تر، محکم‌تر و استفاده از آنها آسان‌تر است. همچنین طراحی‌های بهتر و طبیعی تری دارند.

جراحی دهان: کشیدن دندان عقل در گذشته عمل دردناکی به حساب می‌آمد اما در دندانپزشکی نوین این کار بدون درد انجام می‌شود. انواع جراحی‌های دهان در دندانپزشکی نوین با بهبود قابل توجه راحتی و کاهش عوارض صورت می‌گیرد.

خدمات ارتودنسی: در دندانپزشکی نوین پیشرفت‌های قابل توجهی در سیستم درمانی ارتودنسی و براکت ایجاد شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا